Prenumerationstjänster av tryckta och elektroniska tidningar och tidskrifter 2019

Syftet med upphandlingen är att tillgodose det ökande behovet av prenumerationstjänster av tidningar och tidskrifter i tryckt och elektronisk form.

Om upphandlingen Prenumerationstjänster av tryckta och elektroniska tidningar och tidskrifter 2019

I upphandlingens omfattning ingår förmedling av både utländska och svenska prenumerationstjänster i tryckt och elektronisk form. I förstudien ska vi utreda om fler tjänster ska ingå.

Prenumerationstjänster av tryckta och elektroniska tidningar och tidskrifter 2019 ska ersätta nuvarande avtal Prenumerationstjänster 2016 som löper ut 2021-06-18.

Varför upphandlar vi Prenumerationstjänster?

Det ska vara enkelt att avropa, spara tid och interna resurser.

Tidplan för upphandlingen

Upphandlingen är annonserad, se annons här. Målsättningen är att ha ett färdigt ramavtal klart för avrop under andra kvartalet 2021.

Om upphandlingen

  • Sista anbudsdag: 2020-10-06
  • Status: Pågående
  • Upphandlingsområde: HR

Tipsa en vän

Kontaktperson

Pernilla Viktorsson

Upphandlare, SKL Kommentus Inköpscentral
Tel:
08 709 55 28
Mobil:
072 966 19 29
Skicka e-post

Avtalsnytt

Prenumerera på ramavtalsnyheter inom finansiella samt HR-relaterade tjänster och produkter. Du får nyheter och information via e-post.