Entrézoner 2019

Upphandlingens exakta omfattning och utformning kommer att fastställas i förstudien och mer information kommer att uppdateras här efterhand.

Entrézoner var ett anbudsområde i en tidigare upphandling av entrémattor. Eftersom avtal inte kunde tecknas på anbudsområdet så gör vi en ny upphandling på området.

Var med i vår avtalsgrupp

När vi påbörjar förstudien kommer vi att bjuda in kunder och leverantörer att vara med och bidra till upphandlingen med erfarenhet och behov samt utformningen av upphandlingen.

Tidplan för upphandlingen

Målsättningen är att ha ett avtal klart i början av 2021.

Om upphandlingen

  • Status: Planerad
  • Upphandlingsområde: Förbrukningsmaterial

Tipsa en vän

Fråga kundsupport

Har du frågor - kontakta kundsupport.
Tel: 08 525 029 96
e-post: ski-kundsupport@sklkommentus.se

Avtalsnytt

Prenumerera på ramavtalsnyheter inom kontor och förbrukning, dess varor och tjänster. Du får nyheter och information via e-post.

Avtalsgrupp

Anmäl dig till avtalsgruppen genom att fylla i och skicka in vårt formulär för intresseanmälan. Anmälan är öppen för avropsberättigade myndigheter/enheter.

SKL Kommentus UC