AV-produkter och tjänster 2018

Upphandlingen av videokonferenslösningar med tillhörande produkter och tjänster fyller ett stort behov hos företag och verksamheter. Möten och konferenser där alla deltagare är på olika platser kräver ny teknik och kompletta lösningar för ljud och bild.

Upphandlingen har bytt namn från Videokonferenslösningar, produkter och tjänster 2018, till AV-produkter och tjänster 2018. Kommande ramavtal ska ersätta Videokonferenslösningar, produkter och tjänster 2013 som löpte ut i juni 2019.

Om upphandlingen AV-produkter och tjänster 2018

Upphandlingen omfattar:

1. Helhetslösningar (tjänster och produkter) - överprövad
2. Avrop av produkter från webbutik
3. Rum för medicinsk bild och videokonferens

Klicka här för att komma till ramavtalssidan

Tidplan för upphandlingen

Inköpscentralen meddelade tilldelningsbeslut för anbudsområde 1 i upphandlingen den 13 december 2019, men en ansökan om överprövning inkom till Förvaltningsrätten i Stockholm den 19 december 2019. Förvaltningsrättens målnummer är 29176-19.

Delområde 2 och 3 är igång, du kan läsa mer om dessa på ramavtalssidan.

Vi uppdaterar texten så fort vi har ny information.

Om upphandlingen

  • Status: Överprövad
  • Upphandlingsområde: IT-produkter och tjänster

Tipsa en vän

Kontaktperson

Sophia Klang Törnberg

Upphandlingskonsult, AffärsConcept
Tel:
08 709 59 55
Mobil:
072 539 97 28
Skicka e-post