AV-produkter och tjänster 2018

Upphandlingen av videokonferenslösningar med tillhörande produkter och tjänster fyller ett stort behov hos företag och verksamheter. Möten och konferenser där alla deltagare är på olika platser kräver ny teknik och kompletta lösningar för ljud och bild.

Information augusti 2019

Upphandlingen byter namn från Videokonferenslösningar, produkter och tjänster 2018, till AV-produkter och tjänster 2018. Kommande ramavtal ska ersätta Videokonferenslösningar, produkter och tjänster 2013 som löpte ut i juni 2019.

Om upphandlingen AV-produkter och tjänster 2018

Upphandlingen omfattar:

1. Helhetslösningar (tjänster och produkter)
2. Avrop av produkter från webbutik
3. Rum för medicinsk bild och videokonferens

Upphandlingen är försenad

Vi har nu fått in anbud i upphandlingen. Utvärderingen har tyvärr tagit längre tid än planerat, vilket innebär att tilldelning beräknas kunna ske i slutet av september.

Om upphandlingen

  • Status: Pågående
  • Upphandlingsområde: IT-produkter och tjänster

Tipsa en vän

Kontaktperson

Sophia Klang Törnberg

Upphandlingskonsult, AffärsConcept
Tel:
08 709 59 55
Mobil:
072 539 97 28
Skicka e-post